Curiositat
Hola, jo volia preguntar si a les noies els hi agrada que els hi toquin el cul i les tetes? Jo estic de lio amb ella i el cul mel deixa tocar i les tetes a vegades quan estem algun lloc estirats i eso. Algun cop m'ha dit que li fa cosa que li toqui les tetes pero en canvi el cul no te problema.
També volia aprofitar l'ocasió per fer una altre pregunta. L'altre dia estavem estirats i m'estava posant jo li vaig intentar posar ma, la vaig posar pero no vaig arribar a fer res, ella no em feia cap senyal ni res de si volia que continues i per això vaig plegar, creus que ella vol? Jo ja tinc ganes de fer aquest pas perque portem bestant temps junts pero no estic segur si ella vol o nose.
Merci per tot, petons!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUolet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que parleu del qeu voleu i no voleu i facis cas també als seus gests. A vegades costa parlar però la gent comuniquem molt amb els gests. Pot ser que si no va seguir , volgués parar.
A vegades , als inicis de començar a tenir relacions sexuals, quan mai n'has tingut costa aprlar-ne i un té por a dir qeu no. Per tant, et recomano que hi parlis amb delicadesa i respecte, per a què ella et pugui dir si vol o no fer el pas. No tots anem al mateix ritme, pot ser que ella no estigui preparada encara, i caldrà respectar-ho i trobar un punt mig en el que els dos us sentiu satisfets i els vostres relacions siguin plaents i satisfactòries pels dos.
Endavant! una abraçada i gràcies per consultar!
Eli Aulet www.interpersonal.cat