NO puc dormir!
Holaaa!
Soc una noia de 13 anys i desde fa un mes cada nit em desperto entre les 4 i les 6 de la matinada, el cas esque trigo 30 minn o avegades 1 hora o fins i tot 2! Si no em desperto per la nit esque ma costat molt dormirme i es molt desagradable perque tinc son pero no puc dormir i em tiro 1 o 2 hores per dormirme. Quan li vaig dir a la meva mare em va dir que no mires series d'aquestes de crims, com mentes criminales... i que llegis, ara dormo una mica mes be, pero em segueixo despertant.
Alguns consells siusplau!?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació seguiria el consell de la teva mare. El que la teva mare et vol dir és que facis cas al teu cos. Si no vol dormir no el facis dormir!
Encara que passis una mica de son l'endemà, no passa res! Però sobretot no et forcis a dormir, millor fes alguna altra activitat! Està prohibit dormir quan no puguis dormir!
Així estaràs més relaxada i és la opció que el teu cos demana! Per tant, sobretot: no el facis dormir! força't a no dormir!!
I això si, abans d'anar a dormir llet amb galetes , que ajuda a conciliar el son i activitats relaxants! Mima't
Funciona! Eli Aulet ww.interpersonal.cat