Amoor
Hola! Espero que em puguis ajudar:
Fa com 2 anys que m'agrada molt un noi, estic enamorada d'ell i ho sé. La meva millor amiga li va preguntar si ell sentia algo especial per mi i ell va dir posant-se vermell (*-*) que "bueeno sí" (és molt tímid). Això va passar fa dues setmanes, seguim igual que sempre: sent molt amics, explicant-nos-ho tot, ajudant-nos i estant moltes vegades a soles. I bé, la cosa és que no sé què fer: m'he de llençar? És que em fa cosa :S Gràcies, un petó!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. A vegades costa afrontar-nos en aquestes situacions, per la vergonya i la por, però ser valent significa dir el que sentim tot i les nostres pors, si és el que tenim ganes de fer i acceptem que la resposta de l'altre pugui ser positiva o negativa! Per altra banda , si encara no et sents preparada, pots donar-te una mica més de temps, seguir amb la relació que teniu i veuràs com arriba un moment en el que et sents còmode per dir-li, si és el que vols. Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga