pees i al
pees i alçadaa..em veig gordaa 2 preguntes RESPONEU SIUSPLAUU
holaa! tinc 13 anys i medeixo 1.74 més o menys.. (sóc molt alta, ho sé) i peso 61 kilos.. jo crec qe 61 kilos es molt i jo em veig una mica grassa. Les cuixes sobretot i les cames les tinc molt llargues però jo em veig unes cuixes gordes i tota jo gorda.. la gent em diu que estic molt be i tot, pero em peso i veig 61 i esque em sembla un numero molt gran i em fa vergonya si m'ho pregunten dir que peso aixo.. nosé si he daprimar jo crec que si, pero ja faig molt esport, 3 dies a la setmana més el partit i fem molt físic pero sento que he daprimar..
també magradaria tenir la panxa més plana i faig abdominals pero no serveix de res.. excercicis per les abdominals?
gràciees necessito resposta aquestes dos pregunteees
petons adolescents!!
Sara Bujalance

Hola clauu3! Estàs prima! NO necessites aprimar res perquè el teu pes ja està bé per la teva alçada! Si aprimessis posaries molt en risc la teva salut!. El que has de fer per assegurar-te un bon pes (com el que ja tens) és menjar equilibrat i fer esport, com ja fas. Si vols fer un esport amb el que treballar cames concretament fes bicicleta, step o patinatge, per exemple, i per la panxa, a més d'abdominals prova a fer exercicis amb un hula hop, va molt bé per la cintura. De totes maneres, tingues paciència, encara ets molt joveneta i el teu cos s'ha de desenvolupar, ja veuràs com a mida que vagis madurant el teu cos anirà prenent "forma" i la cintura s'afinarà. Molts petons!!