TORNADA A CLASSES!!! URGENT!!!
Hola, tinc 16 anys i d'aquí a 3 dies he de començar 1 de BAT.
Porto dies sense dormir perque no paro de preguntarme si no hem vindra gran o si estic preparada o si decepcionare als meus pares si no trec bones notes.
Tinc molta por també d'enamorar-me i no estar pels estudis (com ja hem va passar un cop) i també de perdre les meves amigues i d'estar sola... Buff, i un milió de coses més.
Una de les pitjors pors que tinc es de no ser prou bona i haver de repetir. Els meus pares no tindrien diners i m'hauria de posar a treballar...
Tinc el cap ple de coses comm aquestes i m'estic començant a tornar boja.
A tot això se li suma un altre problema: el meu avi és malalt al llit, i li han dit que no es pot curar.
M'he passat l'estiu a casa la meva àvia per ajudar-la en el que calgui (ella l'està cuidant), pero ara no podré, i sé que el meu avi es morirà aviat i no puc evitar-ho.
InterPersonal

hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Em sap molt de greu lo del teu avi! T'envio una abraçada molt forta! Has donat un gran cop de mà aquest estiu a la teva àvia i a la teva família. Ara també toca dipositar energia en les teves coses, ells ja t'han agrait el qeu has fet.
Totes aquestes pors són fruit d'estar molt pendent de què penses. Són anticipacions negatives i no tenen res a veure amb la realitat. Pel qeu semblas ets una noia eficient. has de confiar-hi!!!
Les pors que dius també responen a la por a equivocar-se. Equivocar-se és més positiu del qeu pensem. Si no ens equivocquéssim no podriem aprendre res de nou! i segur que seria tot molt aborrit! quan un s'equivoca té la oportunitat d'aprendre a fer les coses de nou i a més gràcies a les equivocacions el camí es fa més interessant i arriben experiències molt positives!!!
No vulguis que tot vagi bé de seguida, no és realista , i a més el teu camí eprdrà emoció! Confia en tu i en tots els recursos que aprendràs al'hora d'equivocar-te! Deixa que al vida et sorprengui!!! Mai tot és negatiu com ens diuen els nostres pors!!!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat