AMISTATS
Bones!
Aquest mes començaré batxillerat i des de fa l'últim any que m'he anat separant de les meves amigues fins a quedar completament sola. Jo sóc molt tímida i em costa obrir-me a la gent. Què puc fer per fer noves amistats?
InterPersonal

Hola Mrs. Horan! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs hi ha vàries trus i estratègies que et poden ajudar! Aquí te'n deixo unes quantes:
- Comença el curs sense jutjar com anirà. Deixa't sorprendre dia a dia. A poc a poc aniran arribant resultats positius.
- Mantingues una actitud oberta i positiva. Això passa per mantenir un somriure, estar oberta a afegir-te a plans nous i oferir-ne, aprofitar moments per a compartir apunts o el que sigui, etc.
- confia en al teva part de coratge. Pensa que tots tenim una part tímida, el tema és recordar que també tenim la valentia i fer-la servir. Fes una llista de tots els petits moments en que a la vida has demostrat coratge! Pensa-ho bé, tens molts moments!
- apunta't a tallers, noves activitats, etc!!!
- Tingues apciència! t'arribaran resultats!
Així funciona!! a poc a poc vés fent els teus `passos. Apunta totes les idees del qeu faries si no fóssis tímida i actúa com si se t'hagués passat aquesta tímidesa! Sortirà al teva part forta!
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat