Tinc una amiga...
Hola! Sóc un noi de 16 anys. Tinc una amiga que està passant per anorèxia des de fa un any més o menys, i ara està hospitalitzada. Ens ha explicat el que fa a l'hospital, i es veu que només s'està allà i a vegades fa deures, però no li fan cap teràpia. Jo voldria saber si així aconseguirà ensortir-se'n. Sé que els metges saben més que jo, però no entenc quina milloria pot haver així. Gràcies!
Sara Bujalance

Hola Carlos! A tots els centres i hospitals on tracten anorèxia els ofereixen teràpia psicològica. El que passa és que quan algú que té anorèxia arriba a un pes tan baix que l'han d'ingressar, del primer que es preocupen els metges és de recuperar la seva salut física, perquè si està en molt baix pes la seva vida està en risc, i la prioritat doncs, és salvar-li. Un cop ja ha recuperat una mica el pes i la salut del cos, començarà a fer teràpia psicològica i poquet a poquet i amb esforç anirà superant l'anorèxia. O sigui, si està en un pes molt baix, primer es concentren en el cos i després es concentren en el cap. Molts petons!!