Reentrada + ex = gran problema!
Hola adolescents!
Ja s'acosta la reentrada a l'institut i resulta que el meu ex estudia al mateix insti que jo (és on ens vam conèixer) l no em fa gens d'il•lusió tornar-lo a veure.
Em podrieu aconsellar per tal de que mo em tornes a enamorar del meu ex?
Moltíssimes gràcies!❤
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si no et vols tornar a enamorar, no passarà! t 'ho asseguro! si n'estàs convençuda de que no et convé no permetras tornar-te a enamorar!
És cer que en l'enamorament existeix la xispa, però sempre hem de mantenir la part de tocar de peus a terra de si l'altre ens convé o no! L'amor no és per aptir. Un pateix quan no ha fet una bona elecció!
Per tant, munta't el teu espai i la teva gent a l'institut. Estigues pendent de tu amteixa, de les teves amigues, de les classes , dels deures , dels teus pròpis plans (separats dels seus tan com puguis, sobretot els primers mesos).
Si et centres en tu i en distanciar-te de les coses que et poden fer enganxar a ell , funcionarà! TU TENS EL CONTROL!
Una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat