Que he de fer?
Hola,Bon dia Helena
Se perfectament que tens moltes més persones a part de mi,i encantat de que ajudis a la gent a resoldre dubtes,pero sisplau et demano ajuda mes que mai. Explicare...
L'any passat vaig coneixer una noia que viu a un altre pais,yo vaig anar aquell mateix pais perque el meu pare hi viu alli.El dia que ens vam coneixer ens vam donar el Facebook pero resulta que no parlavem gens ni mica.Pero aquest any he anat a viure amb el meu pare i le tornat a veure,i resulta que encara s'enrecordava de mi i aquest any ens hem fet molt amics...coneixo a la seva mare i hem m'estima com un fill,fins i tot m'ha convidat a dinar...cada 2 dies li ayudo a estudiar angles ya que ella no en sap encara,pero parla español perque ve de sud-america com jo...resulta que avui m'ha dit que fa 1 semana que esta amb un altre...aixo m'ha fet baixar el estat d'anim...Vull dirli pero si esta amb un altre no crec que sigui el millor moment...es la noia mes maca que eh conegut,potser n'hi ha de mes maques pero yo la estimo a ella i no vull estimar cap altre.
Gracies espero que hi hagi resposta sisplau,no puc viure amb aquest dubte.
InterPersonal

Hola KANJR! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis trist...Jo et recomano que puguis parlar amb ella si és el que vols. Li pots expressar els teus sentiments. Ja que has de decidir què fer, perquè si et quedes amb ella fent d'amic i escoltant tot el que t'explica de l'altre, serà una tortura que pots evitar.
Agraeix-li la confiança en haver-te explicat això. Digua-li el que sentis si és el que et ve de gust. I si decideixes allunyar-te'n per un temps per a curar la teva ferida. Fes-li saber que no t'allunyes epr ella , sinó per a què et fa mal estar al seu costat ara. Però que potser més endavant podeu tornar a ser amics.
Ànims!
una abraçada
ELi AUlet www.interpersonal.cat