Em sento malament
Hola! Mira, sóc una noia normal, ni molt popular ni molt poc. Em sento molt malament amb mi mateixa perquè tinc 15 anys i mai m'he liat, no he tingut parella i no veig que els nois es fixin en mi. Per això, algunes vegades em sento com si no pertanyés al meu grup d'amigues perque la majoria s'han liat. Per desconnectar de tot moltes vegades em connecto a xats d'aquests on pots parlar amb gent d'arreu del món i els hi explico els meus problemes i em sento una mica millor. Però des de fa uns dies m'he començat a sentir encara més malament perquè es com si no tingues ningu a qui explicar les coses i hagues de ferho amb gent desconeguda que no li importa la meva vida. Sempre he tingut moltes ganes de marxar d'aqui, anar a un altre país per començar una nova vida. Em sento molt rara, cada dia mes i ja no se que fer per aturar-ho. Ajudeu-me siusplau...
Gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que no et sentis bé només explicant aquest tema a desconeguts...A vegades parlar va bé, perquè ens alleugera, però no va bé abusar-ne...
El que et recomano és que intentis ser tu mateixa i divertirte quan surtis. Aquest és el primer objectiu qeu has de tenir al sortir de casa! llavors si crides l'atenció a algun noi, fantàstic!
És natural que sentis aquesta necessitat. T'entenc...per tant està bé que facis plans, que intentis arreglar-te, que intentis ser simpàtica i conèixer nova gent...etc. És com mantenir una actitud oberta a la gent i a que et diverteixis. Perquè si primer no penses en això i la teva ment només es centra en l'objectiu de lligar, pot ser que t'oblidis de tots els teus encants i habilitats per atreure a persones que t'agradin.
Entenc que tu en tinguis ganes ja, perquè com dius tens 15 anys...però realment és ara quan comences l'etapa de la vida en que pots disfrutar de veritat dels ligues. Però sempre des de ser tu mateixa i passar-ho bé. Serà així com enviaràs bon rotllo als altres i tot va arribant. T'ho asseguro!!
una abraçada