Problema
Fa des de gairabé un any que tinc complexos, nomes hem miro als miralls de cara o una mica mes. Tinc 15 anys i faig esport però tot i així hem veig massa gorda i tinc constitució prima. Moltes vegades he mirat a internet sobre el tema de la bulímia i l'anorèxia sobre com funciona i tal, però després menpanadeixo d'haver mirat informació. De fet un dia la meva mare va trobar en un dels meus calaixos un horari sobre el que hauria de menjar i cada vegada que podia hem privava de menjar coses. Fa 4 mesos vaig tenir una temporada en la que no volia fer res, hem sentia lletja, estava com una mica trista. No se que hem passa, necessito ajuda siusplau.
Sara Bujalance

Hola Gemma! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Em sap molt de greu que et trobis malament i que la preocupació pel pes no et deixi estar contenta. No és just perquè et mereixes ser feliç. La manera d'aconseguir estar bé és parlar amb la teva mare sobre el que t'està passant. Quan algú comença a tenir problemes relacionats amb el pes i el menjar pot acabar trobant-se amb una cosa tan greu com un trastorn de la conducta alimentària, i la manera d'evitar-ho és demanar ajuda als pares. Sé que pot costar una mica fer-ho, però és necessari. A més, si la teva mare et va trobar aquell horari segurament estarà una mica alerta i no li agafarà de nou quan li expliquis, així serà més fàcil per a tu. Els teus pares t'estimen, i de la mateixa manera que a tu t'agradaria ajudar-los en el cas de que tinguessin un problema, ells volen ajudar-te a tu també. Molts ànims i motls petons!!