NO DE FESTA
Hola Elena Crespi,
Tinc 14 anys, i els meus pares no em deixen sortir amb les meves amigues per la nit, se que ells d'alguna manera hem volen protegir, però jo també vull anar i passar-ho bé, i crec que sóc lo bastant responsable per no ficar-me en "lius" de drogues i begudes. A més tampoc vull insistir perquè la meva mare, és de les típiques que si diu que no, és que no i punt. Alguna idea per a que hem deixin sortir? Ho algun consell per a que em tingui més confiança?
InterPersonal

hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació el qeu pots fer és intentar aprlar el tema amb ells però de manera sèrie i tranquil.la. Busca un moment i avisa'ls de que vols parlar amb ells sobre aquest tema.
Explica'ls-hi la teva preocupaciÓ: que els teves amigues surten i a tu t'agradaria, que sinó et sents molt diferent i aïllada, que entens que es preocupen però que tu també comences a tenir aquesta necessitat,etc.
I llavors intenta plantejar-els-hi si hi ha una opció a negociar. En quan a llocs on podries sortir i quins no, hores, manera de tornar a casa, etc.
Si ho aconsegueixes hauràs de respectar les seves normes i el que heu negociat! Però és una bona manera de plantejar el tema.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat