AMISTAT FALSA?
Hola. Doncs, jo tinc un grup d'amigues, som 4 millors amigues. Fa uns anys, tenia una amiga, que em queia fatal i vaig deixar de ser amiga seva, perquè em vaig adonar que m'insultava a les espatlles i era una falsa. Ara aquesta 'amigueta', s'ha fet Facebook, i fer fotre'm, ha agregat les meves millors amigues, i ha començat a parlar amb elles, i ara elles són super amigues. Tenim un grup, on s'ha enxufat ella, i ara, quan volem quedar les 4, hem de quedar amb ella. Jo no vull que estigui al nostre grup. No vull, perquè no estic disposada que insulti a les meves millors amigues, què puc fer? :(
InterPersonal

Bona tarda LikeDiamonds,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal Barcelona.
Entenc que amb el que va passar amb aquesta amiga fa uns anys, ara et puguis sentir així d’incòmoda, però si ara és amiga de les teves amigues, potser podries provar de parlar amb ella i solucionar els problemes que veu tenir fa uns anys. Si fa temps que va passar, potser les coses han canviat, ella està penedida del que va fer i podeu tornar a ser amigues. Pensa que amb el temps, les persones maduren i canvien, si ha estat així en el seu cas, podries mirar de perdonar-la.
Si tot i parlar amb ella no solucioneu les coses, podries intentar parlar amb les teves amigues i explicar-lis com et sents per tal de que et facin suport i t’ajudin a que les coses no siguin tan tenses quan esteu totes juntes.
Espero haver-te ajudat! Molta sort!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat