Tinc por de tenir una relació:(
Hola!:) Des de fa 1 anys mes ho menys, he tingut la oportunitat de estar amb 2 persones però em fa por, es difícil d'explicar...El primer, m'agradava des de feia temps i em va dir d'anar al cinema però li vaig dir que no i ara nomes som amics, segurament pensaràs que soc tonta:P M’hagués encantat sortir amb ell però tinc por de que vegin algu en mi que no els hi agradi i pensin Que faig amb aquesta? o algu així:( Ara se’m a declarat una(soc bi) i no se que fer:(
També quan estic amb ella em poso molt nerviosa i dic paraules sense sentit:( i lo pitjor es que nomes ens veiem angles(extraescolar) i clar, a la classe estic tan nerviosa i a sobre parlar amb angles que ningú m’entén, se que es normal...però hi ha alguna manera de solucionar-ho o que no es noti tant?:/
Graciieees:)
InterPersonal

Hola Joana! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. És natural que sentis certa por. Tots en sentim en aquests casos. El que hem d'aconseugir és que tot i la por no renunciem a viure i a sentir i disfrutar!
Evidentment que a al vida poden no sortir bé els coses, però no per això hem de deixar de disfrutar!!!
i evidentment que no podem agradar a tothom, però també hi ha molta gent a la que agradem.
Pensa que s' s'han fixat amb tu és perquè d'entrada alguna cosa ja els hi ha agradat!!!
Tracta't bé a tu mateixa i dóna't al oportuntit de disfrutar!!!! No anticipis que les coses no aniran bé!!! No e´s així sempre!! A més , sinó ens mullem no aprenem!!!
Confia en tu!! i deixa't disfrutar!
una abraçada