No l'ovlido
Hola!!
Bueno lo qe vull comentar es qe a l'agost a festes de la Cava, 3 dies abans de qe s'acavessen alli a la plaça hi havia un xiqet de la meua edat o un anyet mes, (tinc 13 anys), i el cas esqe no em paraba de mira, cuan lo bou pasaba per devan del meu tablado, ell me miraba, per cert es super guapep, l'ultim dia vaig decidi que cuan ell me mires io el mires tambe i axi u vaig fe pero esqe soc mol vergonyosa i no vaig se capaç de ferli una sonriseta ni res, li vaig fe fotos i tot, cuan es van acabar, tres dies despues vaig ana a la cava i el vaig torna a vore en 2 amics mes, pero n se si ell em va vore, cada nit miro les fotos qe li vaig fe i em poso a plorar i penso "ogala penses en mi tambe", no se ni com se diu lai intentat busca pel face pero n apareix, vull anviarli les fotos a una amiga per si sap qi es pero penso qe despues anira dien qe magrada este xiqet, bueno qe puc fer no l'ovlido, i cuan penso en ell em poso una mica trista perqe penso q n el tornare a veure mai mes. Perfavor donam algun consell o algo.
Gracies.
InterPersonal

Hola Jana,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal, gràcies per escriure'ns.
Carai! com t'ha arribat aquest noi! A vegades pot passar que ens atrau una persona i no saps massa bé per què.
Sembla que ja has intentat fer algunes coses per trobar-te amb ell, però no ha sortit bé. Jo et diria que afluixessis una miqueta. Deixa que la vida vagi fent el seu curs i si us vau trobar per les festes, segurament us tornareu a trobar.
Intenta no obsessionar-te amb aquest noi, pensa que no el coneixes encara i que potser t'estàs enamorant d'un ideal que t'has construït tu mateixa.
Tingues paciència, si ha d'arribar, arribarà.
Una abraçada
www.consultajove.cat