Noi!! urgent!!
Holaa,
Doncs mira... hi ha un noi del meu poble que m'agrada, deu ser dos anys mes gran que jo, pero el problema és que no ens coneixem.. jo he notat que em mirai jo tambe me'l miro perk la veritat no he tingut molta sort amb els nois i sóc una d'aquelles persones que s'enamoren amb facilitat i si no m'agrada ningu necessito que m'agradi.. no se estar sense pensar amb ningu Ara ja feia uns mesos que no m'agradava cap noi.. pero ell ha arrivat...
Bueno donas la pregunta és: com puc fer per parlar amb ell?? no tinc el seu whatsapp.. pero si que ens seguim a l'instagram.... li dic que em passi el seu numero??
Espero trobar la resposta gràcies a vosaltres!!
Moltes gràcies<3
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Doncs ho tens molt fàcil! Si us seguiu a l'instagram, és una bona manera d'iniciar el contacte! També pots afegir-lo al facebook, utilitza les xarxes socials a favor teu per iniciar la primera conversa i llavors, si cal, quedeu!
Està molt bé que t'agradi aquest noi i que tinguis ganes de conèixer-lo. El que em preocupa és el que dius que no pots estar sense que t'agradi algú. Vigila, tingues cura i protegeix-te. No pots exposar-te ràpidament a algú. Abans de res, valora si realment t'agrada, si s'ajusta a la teva idea de parella i si té valors semblants... és una bona manera de no passar-ho malament sense motiu ;)
Molts ànims!
www.consultajove.cat