No ho entenc
Hola:) soc una noia de 16 anys. Encara no m'he liat amb ningu i aixo em preocupa una mica. No entenc perque no he trobat a ningu amb qui conectes, durant la vida m'ha agradat gent i jo he agradat a gent pero mai hem coincidit. Jo no vui liar,me amb un noi qualsevol, ha dagradarme i jo a ell tambe, i de moment no ha passat res:( Molt poques persones no s'han liat als 16, no soc timida, soc una mica tancada i de vegades em costa agafar confiança, sobretot amb un tiu, tot i aixi tinc amics, pero quan magrada un, no soc jo mateixa, soc mes timida i a ells suposo que els hi costa arrivar mes a mi. Perque encara no he trobat a ningu? I podries donarme consells alhora de saber relacionar-me amb tius per ser mes que amics? Petons i moltes gracies!!!
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Primer de tot et vull felicitar perquè, tot i la pressió que sents per embolicar-te amb algun noi, tens clar que no vols que sigui només un lio, sinó que t'ha d'agradar. I això molta gent encara no ho té clar.
En segon lloc et deixaré aquesta enquesta que es va fer a adolescents.cat:
Tot i que et sembli estrany, a la teva edat és molt normal no haver-se fet cap petó. No tinguis pressa, creu-me. No crec que hagis de fer cap canvi per agradar als nois, tens amics i saps relacionar-te i, sobretot, tens molt clar el que esperes d'ells. Així que reforça aquesta idea. A alguns nois els encanten les noies tímides! Si els agrades de veritat destrossaran totes les barreres que faci falta!
Continua així de natural i sincera amb tu mateixa! La clau és aquesta!
Una abraçada