Preocupada
Fa temps que no hem sento bé amb mi mateixa, a vegades començo a buscar informació sobre l'anorèxia i la bulimia no se perque exactament. Se que esta malament voler vomitar i tot i que ho he pensat mai ho he fet per la por que peteixin els meus pares. Tot i així menjo com sempre i faig esport, i si em puc privar de menjar alguna cosa ho faig. Nose que fer, ajuda siusplau TT
Sara Bujalance

Hola Gemma! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino com et deus sentir. No és just que la preocupació pel pes et faci patir i no et permeti fer la teva vida de forma plena i feliç. Però aquest malestar es pot eliminar, per fer-ho és important que parlis amb els teus pares sobre com et sents, ells t'entendran i t'ajudaran a evitar un problema gros com una anorèxia o una bulímia. Sé que et fa por espantar-los, però pensa que com abans hi parlis millor, menys s'hauran de preocupar. A més, ells t'estimen i de la mateixa manera que a tu t'agradaria ajudar-los si tinguessin un problema, ells volen ajudar-te a tu. Molts ànims i molts petons!!