amor a distancia MCF
HOLA:)
bona nit bueno li esplicare tot!!!
io estiuejo en un poble a uns 200 km i bueno vaig coneixer a un nen fantastic!!! que ami ell no magradava pero al final si em vaig enamorar la cosa es que ens duem uns 3 anys!bueno al que anem que no el veure fins l"any que ve i estic desesperada perque crec que pot ser el meu amor! i esque durant un any poden pasar un mun de coses que tingui novia que moblidi i tinc por de perde els moments magics amb ell estic molt depre sempre que veig algo que tingui a veure amb ell penso que no el veure i ploro tinc ganes de veurel i sol estic sense veure unes 3 setmanes i em moro. digem que faig? es normal el que em passa?
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal Barcelona.
Entenc que ho estiguis passant malament i que estiguis tant trista, és totalment normal.
És important que parlis amb ell i que li preguntis que sent, que parleu sobre que voleu fer aquest temps que no us veureu. Així tu sabràs si esperar-lo, o si pel contrari, fer la teva vida i mirar d’oblidar-lo i conèixer nova gent.
Si al final decidiu que voleu estar en contacte durant aquest any, podeu parlar per internet, pel telèfon mòbil, o millor! per skype, així us podreu veure! Mai són fàcils les relacions a distància, però si els dos voleu estar junts, podeu intentar-ho per aquestes vies fins que us pugueu tornar a veure!
Tu sobretot intenta estar alegre i positiva, passi el que passi has de mirar de posar-te les coses el més fàcil possible, parla amb les amigues i que et facin costat i companyia! Fes coses que t’agradin i mira de distreure’t. Ja veuràs que amb el pas dels dies estaràs molt millor i més animada!
Molta sort!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat