Tinc un dubte
Sóc una noia de 15 anys. Fa un mes o així em vaig embolicar amb un dels millors amics que té 18 anys. Abans de que ens emboliquessim hi havia molt bon rotllo, ens ho contàvem tot i sempre m'estava tirant indirectes . La veritat que aquell tonteo m'encantava i per això, quan se'm va tirar no vaig tenir cap dubte i ens vam liar en una fm de poble. Però ara, tot és diferent, continuem parlant-nos però aquella química i aquella tonteria que hi havia entre naltres s'ha perdut. I encara em va sorpendre més, quan fa uns dies en una altra fm després de dos setmanes d'haver-nos liat se'm va tornar a llançar i jo li vaig fer la cobra. Però desde aquell moment sento com si l'haigues cagat, nose si sento algo x ell o no, i per altra banda m'agradaria saber que soc per ell, perk continuem sent amics però no de la mateixa manera que sempre... I ja no se que pensar...
Gràccies!
InterPersonal

Bona tarda itgirl99,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal Barcelona, primer de tot, moltes gràcies per escriure'ns.
Dius que des de que us vau liar que no ha tornat a ser el mateix entre vosaltres. Tens dubtes de si sents alguna cosa per ell, i de si ell ho sent per tu... potser és aquest el motiu pel qual les coses són diferents entre vosaltres, potser necessiteu parlar per aclarir la situació.
No crec que l'hagis cagat per haver-li fet la cobra, per això no pateixis! el que si que has de fer és centrar-te en tu i veure si sents o no alguna cosa per ell. Si sou bons amics el millor que podeu fer és parlar-ho.
Espero haver-te ajudat!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat