Amor
Hola, necessitaria la teua opinió per un tema amorós.
Al abril vaig comensar amb un noi i tot anava perfecte. Estavam els dos molt penjats.
El problema va venir a l'estiu. Cadascú se'n va anar al seu rollo per les vacances i clar, vàrem estar casi un mes sense veure'ns. Açó va conduir a ''cuernos'' per part dels dos i molt distanciament.
Al tornar al setembre, ens vàrem reconciliar pro jo noto que la relació és molt distant i tinc por de perdre'l. M'agradaria que em donessis algun consell per recuperar el que teniem abans o si més no, perquè ell torni a tenir confiança en mi. Si el tornes a perdre no podria aguantar-ho.
Gracies i visca la garrotxaaaaaaaa!
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal Barcelona. Primer de tot, gràcies per escriure'ns!
És normal que després del que va passar entre vosaltres la cosa hagi canviat una mica. El millor que pots fer és parlar amb ell i explicar-li com et sents.
Dius que vols que ell torni a recuperar la confiança en tu, però per altre costat expliques que els "cuernos" van ser per part dels dos… crec que no t'has de fer responsable al 100% de la situació, tots dos en sou iguals de responsables. I si ell ha de recuperar la confiança en tu, possiblement tu també necessites recuperar-la en ell.
Parleu del que us està passant, intenteu començar de nou, feu coses que fèieu abans de l'estiu quan tot anava be, organitzeu plans que us agradin, i poc a poc, si els dos teniu ganes d'estar junts, tot tornarà a la normalitat...
Carlota Portabella
www.consultajove.cat