Sense ànims.
Hola!
Estic bastant farta de la vida... i també una mica preocupada perquè aviat farà un any que em tallo (no cada dia, ho he intentat deixar) i avui m'he tallat i em sortia bastanta sang i m'he espentat una mica, hauria de perdre molta sang no perquè em passés algo?
Sento que no serveixo per res en aquesta vida de veritat...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que pots estar passant per una mala temporada sigui pel què sigui i no sàpigues com trobar-hi una solució, però el fet de tallar-te de ben segur que no t'ajudarà gens a trobar-la, més aviat al contrari. Encara que no et surti molt sang, pots agafar una infecció o qualsevol altra malaltia amb conseqüències greus per la teva salut.
Si no et trobes bé amb tu mateixa, et sents deprimida i tens l'autoestima tant baixa, sigui pel motiu que sigui, el millor és que demanis ajuda professional (psicòleg/a). Si no saps massa com fer-ho (si ja ets major d'edat tu mateixa pots anar al CAP al teu metge de capçalera), explica-ho a alguna persona més adulta que et pugui donar un cop de mà i t'orienti. D'acord? Tots i totes necessitem un cop de mà en algun moment de la nostra vida.
Ànims! Gràcies per haver confiat en nosaltres.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat