Discusió a les xarxes socials!!!:(
Hola Adolescents!
Aquest estiu he conegut a molta gent de molts llocs, entre ells hi havia un grup d'amics els quals m'hi vaig afegir, tots ens queiem genial i ens reiem molt. El cas es que aquest grup d'amics m'ha portat a conflictes amb la familia, conflictes amb els meus amics de classe i conflictes entre nosaltres. Podria dir que la major part de ells van donar-me una imatge de ells mateixos que no era i ara he descobert "el seu costat fosc" i no m'ha agradat. Bé,ja farà casi un mes vaig començar a discutir amb una amiga d'aquest grupet, el cas esque la nostra discusió va començar per facebook una nit cap a les dues de la matinada. Aquella nit vam discutir bastant i ens vam dir coses realment lletjes. Una setmana despres ella va obrir-me pel facebook per dir-me que tal estava i aixo i li vaig dir que que feia parlant amb mi tant tranquilament després de tot el que va passar, com es logic aquella nit vam començar a discutir dient-nos coses pitjors que la darrera vegada, ens enviavem audios pel Whatsapp i ens estavem vacilant molt "a saco" em va començar a retreure temes que la veritat no tenien res a veure, jo vaig rebotar-me i vam estar aixi fins tard. Desde aquell dia ja no ens parlem i vaig arribar a bloquejar-la del facebook, whatsapp i tot (ella tambe em va bloquejar). Molts cops al dia penso en això i en tot el que hem viscut juntes, llavors m'entra una ràbia que només tinc ganes de pegar-la. Sé que això li passa a molta gent. Els hi he explicat als meus pares i m'han dit que deixi de parlar amb ella inmediatament. Això només és un dels conflictes que m'han portat aquesta gent. Només que penso en ells i en tot el que ha passat i no puc oblidar-me de tot el que hem viscut que ha estat mol maco. I ara que s'acosta principi de curs, no vull estar pensant en això perque estic veient que suspendré els examens i llavors no podre passar a batxillerat.
Que puc fer per per deixar de pensar en ells?
Gracies!!!
InterPersonal

Bon dia,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal Barcelona. Gràcies per escriure al consultori!
Entenc com et sents després del que ens has explicat! Primer de tot, pel que fa a la discussió amb aquesta noia, els teus pares t'han donat un molt bon consell, deixar de parlar amb ella. La gent que no ens aporta coses bones a la nostre vida, és millor allunyar-la de nosaltres i no dedicar-li temps. Has fet molt be de bloquejar-la a totes les xarxes socials.
Dius que estàs preocupada perquè no pots deixar de pensar en ells i en els moments tant macos que heu viscut, i que tens por de que això et porti a suspendre els exàmens i no poder passar batxillerat. Primer de tot, tranquil·la, no t'angoixis, pensa que el temps sempre ens ajuda a oblidar les coses, i de moment, tens temps fins als primers exàmens per poder oblidar-te de tot això. Pensa que ara veuràs als teus companys d'escola i començaràs un nou curs amb noves experiències i vivències que t'ajudaran a oblidar el que has viscut aquest estiu. Fes coses que t’agradin, queda amb els teus amics de veritat i ja veuràs que poc a poc el que ha passat aquest estiu passarà a la història i perdrà importància! Tu ara sobretot, distreu-te amb coses que et facin feliç i rodejat de la gent que de veritat t’estima!!
Molta sort!!!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat