que ens passa?
hola,espero que hem pogueu ajudar.ara fara 4 mesos que tinc novio.al principi de la relacció tot anava molt bè quedavam cada dia i era molt divertit i entretengut tot i que ens aburriem d anar al parc o a la plaça i va sorgir anar a un altre parc diferent del poble.llavors cuan portavem 3 mesos el meu ca va ser atropellat i tot va canviar una mica mamare no es fiava massa de mi,quedavem menys i va arribar un moment que no sabiem on anar pero com va arribar l'estiu anavem a platja o a la meva piscina.ara fara tres dies es va quedar sense mobil aixo implica que no ens puguesim xerrar ni veure,desde que no te mobil ens em vist 2 cops nomes.la veritat fa un mes no esteim gaire be,discutim bastant be ara ja no perque no xerram pero abans aprofitava mes el temps amb mi vui dir si podia quedarse 5 minuts mes o feia, si podia venir amb mi al metge o feia ... venia amb jo per tot arreu pero ara ja no i no se que fer,n he parlat amb ell pero la cosa no ha canviat i no se si auriam de deixar anar la relació :(
ESPERO QUE CONTESTEU AVIAT UN PETONAAS ADOLESCENTS!
InterPersonal

Hola noiaxiclet. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Gràcies per confiar en nosaltres. Les relacions de parella passen per diferents moments i etapes. Evidentment, la vostra encara és molt recent, i totes les relacions són diferents, però de vegades és fàcil caure en la rutina (ja sigui durant els primers mesos, o els primers anys...). No sé si és això el què us ha passat, i ara cal inventar-se coses noves per fer, per compartir, o potser heu estat tant tant temps junts compartint-ho absolutament tot que ara necessiteu tornar a reprendre el vostre espai personal (d'amistats, aficions, etc.), sense que això vulgui dir que heu de deixar la relació. Pensa que perquè una relació funcioni, entre altres coses, s'han de compartir coses però també tenir moments o espais més personals. Això que es diu que quan s'està en parella s'ha de fer tot conjuntament, pensar de la mateixa manera, etc. és un mite, no és veritat. Intenta tornar-ne a parlar amb ell, oferint-li aquesta explicació, a veure què hi diu. D'acord? O si més no per aclarir les coses i saber per "on passeu".
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.consultajove.cat