com puc pasar d'ell?
Hola soc la noia que et va explicar la historia aquella amb el seu amic. Be.. fa 2 dies li vaig dir de ser rollo folla amics i ell hem va dir que nomes veia amistat entre naltros ( encara que ja han pasat coses... jajaja). El problema no es aquest es que ara no hem parla i li he obert un parell de cops i contesta a totes les meves amigues menys a mi. Ja no se que fer necesito ajuda, com fagi per pssar d'ell? es que l'estimo tant...
InterPersonal

Hola pollitoverde,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la confiança.
La veritat és que ara mateix no recordo la teva consulta, és possible que la contestés alguna de les meves companyes, així que no sé massa la història.
De totes maneres, et diré que hem de vigilar amb les relacions que establim amb les altres persones. M'explico: si a tu t'agrada de veritat aquest noi i li proposes únicament un rollo sense compromís, és molt possible que us ho passeu bé, però en no rebre més atenció per part seva, tu t'acabis fent mal. Entenc que creguis que és millor tenir-hi alguna cosa abans que res.... però l'experiència ens diu que no, que acabem patint més! Imagina't tenir-lo sempre allà al costat i saber que no et correspon amb la mateixa intensitat que tu, com et sentiries?
A vegades és millor protegir-nos abans no ens facin mal. Aprofita que ell ha decidit no parlar-te per posar una mica de distància. Intenta no està pendent d'ell, no buscar-lo al facebook i saber com menys coses millor. La millor manera d'oblidar una persona és evitar trobar-te-la (en pensament i físicament). Ell ja t'ha donat una resposta.
Per tant, et dic que et centris en tu mateixa, en estar amb les teves amigues i passar-t'ho bé! Agafa't una temporadeta per tu i per conèixer-te més. No val la pena patir per una persona que no vol les mateixes coses que nosaltres, oi? Ja veuràs com trobes forces!
Una abraçada!
www.consultajove.cat