Em veig gorda
Hola timc 13 anys medeixo 1,60 i oeso uns 57 kilos. Jo e, veig gorda la gent em diu que no que estic be i que tinc bon cos. Pero jo no ho veig aiixi, com em puc aprimar? Esque em costa molt fer dieta
Sara Bujalance

Hola! És que no necessites aprimar! El teu pes està molt bé, fes cas de la gent! Com que el teu pes està bé, el problema no està en el teu cos, sinó en com et veus tu a tu mateixa. No et cal aprimar, sinó que et cal aprendre a valorar-te de manera més positiva!. El que has de fer per assegurar-te un bon pes (com el que ja tens) és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. I recorda que tens 13 anys i encara tens molts anys per davant per créixer, tingues paciència i deixa que el teu cos es desenvolupi! Molts petons!!