edat
Hola. Tinc un dubte. M'agrada un noi que té 19 anys, i jo en tinc 14. No sé si tirar endevant amb ell, perque tinc por que els meus pares su prenguin malament o que no ho acceptin per ser 5 anys més gran que jo.
InterPersonal

Hola Maaar42,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
És normal tenir dubtes quan ens comença a agradar algú. No acabo d'entendre si ja esteu junts o no. En cas que estigueu junts, i que tots dos tingueu ganes d'estar junts, hauràs d'explicar-ho als teus pares. És normal que pateixin per tu, però si et veuen convençuda i que tots dos sentiu el mateix, acabaran acceptant-ho.
En cas que no estigueu junts, jo et diria que abans que res, miris si el sentiment és mutu. No té cap sentit que et plantegis les conseqüències si ell no està interessat en tu. Igualment, també et diré que, per llançar-te, n'estiguis molt convençuda, perquè si el tema de l'edat a tu ja et porta a dubtar... possiblement acabarà sent un tema recurrent de dubtes i mal rollos.
Espero haver-te ajudat una mica.
Una abraçada
www.consultajove.cat