Dieta
Hola! Aquest estiu, entre que tampoc feia gaire esport, els gelats i tot, me engreixat una miqueta, no res exajerat pero magradaria tornar a com estava avans. Primer de tot magradaria saber algun exercici i alimentacio que fagin tenir la panxa plana sense estar gaire prima, tambe algun excercici per tenir la separació de les cames (tigth gap) tenin encara un cul maco i gran.
Espero que no sigui massa exijent pero es el que vull: Panxa plana, separacio i cul maco:$
Moltisimes gràcies, majudaries molt! Un peto.
Sara Bujalance

Hola! Si a l'estiu has guanyat algun quilo no pateixis, a la que tornis a la normalitat ho baixaràs sense ni adonar-te'n. Només cal que mengis de tot, variat, equilibrat i que facis esport habitualment. Qualsevol esport que facis t'anirà bé, però si vols panxa plana i cintura fes, per exemple, exercicis amb el hula-hop o algunes abdominals de tant en tant. Pel que fal cul i a les cames, fes bicicleta, step o patinatge. I del thigh gap ni et preocupis perquè no és biològicament possible. Les fotos on hi ha thigh gap són fotos retocades amb photoshop, això o es tracta d'una malformació del cos, perquè no és possible tenir un forat entre els malucs. Molts petons!!