QUE PUC FER? TINC POR:(
Hola,
soc una noia de14 anys i estava de lio amb un de 19, el seu millor amic em va demanar de fer-ho i jo li vaig dir q no perque no volia i al cap d'un mes li vaig explicar al meu lio això. Ell quan li vaig explicar em va dir q ja ho sabia, q li havia dit el seu amic. Jo em vaig quedar més tranquila al explicar-li.
fa uns dies vam tallar i en una setmana el noi q ho volia fer enm va obrir dient-me q pq li havia dit al seu amic aixo, li vaig contestar q ell em va dir q ja ho sabia i resulta q aixo no era veritat i q no sabia res es va enterar al dir-li jo.
avans d'ahir em va tornar a obrir dient q una altre q no se qui es s'habia enterat i em va començar a dir q ojalà em moris i coses aixi.
jo en realitat li vaig explicar a ell i a dos amigues mes q se q no ho diran a ningu pq confio amb elles i son les meves amigues de fa temps.
a mi em fa "corte" explicar-ho als meus pares pq no saben ni q em vaig liar no els hi vull explicar!!...
ara estic amb una amiga q ho sap i no se que fer tinc por de q em faci algu i quan vaig pel poble tinc por de trobar-me'l aixi q no vaig tranquil.la.
ara no se que fer siusplau ajudeu-me q haig de fer? i que es el millor per mi?
de veritat q estic preocupada pel q em pugui passar pq clar ells tenen 19 i jo 14
un petó i espero q m'ajudeu, gracies
InterPersonal

Hola julia_7,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Pel que m'expliques, no crec que et facin res. Segurament està enfadat, perquè a ningú li agrada que s'expliqui que li han donat carbasses, però no crec que vagi a més. Si vols pots intentar parlar amb ell i demanar disculpes per haver-ho explicat i assumir part de la teva culpa. Llavors serà ell qui decidirà què fer, si seguir sent amic teu o no, i ho hauràs d'acceptar.
Per altra banda, si realment tens por i creus que et poden fer alguna cosa, jo et recomano que en parlis amb els teus pares. No cal que els expliquis el motiu amb pèls i senyals, però sí que tens una mica de por de la seva reacció. Veuràs com t'ajudaran, igual que les teves amigues. Intenta anar durant uns dies acompanyada. I si te'ls trobes, els saludes cordialment i marxes tranquil·lament.
Molts ànims! Ja veuràs com no durarà gaire!
www.consultajove.cat