Orientacio sexual
Hola Adolescents!
Tinc 18 i ultimament estic molt angoixada perquè no se que m'agrada.
Resulta que en el ultim any dos dels meus millors amics han sortit de l'armari. Resulta que tinc un grup d'amics amb els que faig teatre i en aquest mon abunden els homosexuals. Aquestes ultimes setmanes estic reflexionant molt i he vist que mai he estimat realment a un noi (ni a una noia). Soc molt tímida i només he tingut lius amb tios però res serios. Es normal que amb 18 anys no m'agradi cap noi? No em fixo especialmente amb els nois però tampoc amb les noies.
A mi no m'agraderia ser lesbiana. M'imagino la meva vida d'un altre manera. Tinc un caos al cap q no m'aclareixo. Que en penseu?
InterPersonal

Hola lololol11,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc que tinguis dubtes i que et plantegis la teva orientació sexual. Tot i així et dic que el fet que tinguis dos amics homosexuals i que facis teatre no implica ni diu res sobre la teva orientació sexual.
Si encara no t'ha agradat ningú de veritat, no tinguis pressa. Ja ho descobriràs. De cop i volta apareixerà una persona amb la que et sentiràs còmode, amb la que riuràs, amb qui tindràs complicitat i també sentiràs atracció sexual. Quan passi això, llavors podràs començar a valorar la teva orientació sexual, però no abans que hagi passat!
Espero haver-te tranquil·litzat una mica
una abraçada