com saver si li agrado
bones:) mira magrada un noi, nomes em parlat per whats i nose si li molu... com puc saver si li agrado nomes parlant per whats? pd: el noi es bastant timid no es el tipic tiracanyas
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la veritat és que és una mica difícil tenir aquesta informació per watsupp. Els chats són molt confusos perquè no hi ha ni les mirades, ni els tons de veu, etc, en definitiva, senyals que ens poden ajudar a entendre més el que ens diuen. Per tant, la unica manera de saber-ho per watsupp és que li diguéssis directament. Però de totes maneres, el més efectiu i cert és fer-ho cara a cara i poder veure les reaccions de l'altre. Si no tens pressa per saber-ho, sempre pots esperar un temps per sentir-vos amb més confiança i poder parlar cara a cara dels vostres sentiments o del que sigui. Sort! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga