Dubte a partir de Diabetes i alchol
Hola! He vist una consulta que deia que amb la diabetes no es pot beure, bé jo tambe soc diabetica i la veritat es que mha interessat la consulta. Jo ja sabia que amb diabetes no pots beure res d'alchol pero vaig llegir que el vodka i algunes begudes més si que pots beure pero acompanyant-lo amb algo per menjar. Estic en lo cert? Si us plau responeu, son dubtes que tinc de fa temps i a mi m'agrada beure sempre que surto de festa (tot i que no sortu molt, pero quan surto m'agrada desmadrarme).
Sara Bujalance

Hola Anònima97! No, el vodka no és gens recomanable per a algú diabètic, i encara menys per a algú diabètic en edat de creixement. No és que l'alcohol estigui "prohibit" per a un diabètic, però no és gens recomanable, de manera que s'ha de limitar el màxim possible en la dieta de la persona diabètica i SEMPRE s'ha de consultar amb el metge prèviament per evitar problemes. Sortir de festa està genial, però posar-te en risc no té res de divertit!. Si per a tu és important beure puntualment, quan surts per exemple, el millor que pots fer és consultar-lo amb el teu metge i seguir les seves recomanacions. Molts petons!!