No se que vull TT
A veure, la cosa es una mica complicada.
Jo fa un any vaig sortir amb un noi, pero vem tallar, ell va sortir amb una altre tia i jo em viag liar amb 3 o 4 tios (en un plaç d'uns set mesos eeeh) perque em venia de gust una mica de "lliberalitat".
Pero al Juny aquest noi i jo vem tornar a parlar i tenim molt bon rollo, parlavem en plan "tetes" i dient que sent només amics ens sentiem millor junts, i va arribasr a un punt que ja era mes que amics, pero ell encara sortia amb aquella noia, així que no va pasar res.
Pero fa una mica menys d'un mes van tallar (per motius d'ells, jo no hi tinc res a veure) i vem seguir parlant, pero fa una setmana vem decidir veure'ns perque com viu a un altre ciutat fa molt que no ens veiem, i voliem veure que pasa entre nosaltres.
Peeero, ahir a la nit vaig estar amb uns amics, i un d'ells m'agrada desde que tinc 10-11 anys (ara tinc 17), i fa dos anys ens vem liar i va ser el meu primer petó, pero va passar de mi.
Doncs resulta que tornava cap a casa amb ell, els dos sols, i ens vem asseure a un banc i amb la tonteria vem acabar abraçats i a punt de liarnos, pero al final no va pasar res perque ell diu que si pasa algo segur que jo ho explico (perque l'altre cop ho vaig explicar a tres millor amics i una ho va explicar por ahi i es va enterar tothom).
I clar, a mi el noi aquest nose si encara m'agrada enserio o que em pasa amb ell, em dit de potser quedar per fer "coses", pero ell diu que no està segur perque esta com de "rollo" amb una tia.
I jo ara no se que fer, se que el tio aquest no vol res amb mi, i jo no crec que pugui enrrolarme amb ell i oblidarme tan façilment. Pero tampoc puc tornar amb un tio per el que no sento res.
Amb el que m'agrada desde petita només amb estar a prop seu sento papallones a la panxa i en veure'l ja m'alegra el dia, pero amb l'altre... li tinc carinyo, no vull perdre'l, m'agrada estar amb ell, pero no sento aquestes coses i no li vull fer mal (i no es que em posi gaire... per no dir GENS).
He de tornar a sortir amb el noi de l'altre ciutat encara que no senti res? Intentar algo amb el que m'agrada desde petita? Quedarme sola i seguir a dos velas? O quina altre opcció ya?
Em torno bojaa!!!!! :'( Ajuda siusplaaau, no puc explicar-li a ningú perque com es corri la veu s'enfadarà!!!!!!
InterPersonal

Hola Aina,
Gràcies per escriure'ns, sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Veig que estàs feta un embolic, oi?
Tinc la sensació que estàs anant una mica a remolc dels nois que es fixen en tu, és possible? Sembla que si tu els agrades a ells, ja tenen un punt a favor perquè t'agradin a tu.
Jo et diria que paréssis un moment. Deixa'ls estar a tots dos i centra't en tu. Dedica't una temporada a conèixer-te una miqueta més, a descobrir els teus gustos, a decidir què vols d'una parella... No podem tenir por a estar sols. És molt cruel tenir una relació amb una persona que no t'agrada per por a quedar-te sola, no creus?
Jo crec que ets més valenta del que et penses i que és ben capaç de centrar-te en tu mateixa durant uns mesos! D'aquesta manera potser trobaràs una mica més de serenor i podràs veure les coses més clares.
Una abraçada
www.consultajove.cat