No em veig bé!!
Crec que estic grassa i quan em miro al mirall em veig fatal, tinc 13 anys, peso 60 kg i faig 1,63 m. El problema són les cames, per genètica tinc les cuixes grans i no m'agraden. Faig molt d'esport faig 5 classes al gimnás a la setmana i menjo normal. No sé que fer! Ajudeu-me.
Sara Bujalance

Hola carleta9! No has de fer res perquè el teu pes està bé, NO necessites aprimar res! L'únic que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment, com ja fas, així que no has de fer res més. Recorda que estàs en edat de creixement, això fa que el teu cos estigui en ple canvi, tingues paciència i dóna-li temps per a que es desenvolupi. Parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos t'ajudarà a sentir-te bé. Molts petons!!