Pes
Hola,
Tinc 13 anys i no em trobo bé amb el meu pes. No estic gorda, però trobo que peso massa per la meva estatura. Peso uns 60 kg. i medeixo 1.65m. Desde petita em pesen molt els ossos, però tant? No se que fer. Faig esport i menjo sa.
Ajuda'm si us plau!!!
Gràcies.
PD: Si us plau, no publiqueu la consulta a Adolescents.cat a poder ser. Gràcies!
InterPersonal

Hola @dolescent,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Pel que ens indiques, el teu pes es troba perfectament dins la normalitat. També estàs portant una vida sana i fas esport. Està tot correctíssim!
Però tot i això, tu no t'acabes de sentir bé amb tu mateixa, oi? Hem de vigilar quines pressions ens posem a sobre. No podem exigir-nos tenir el cos d'una model, la formació d'una executiva, tenir l'èxit d'una cantant, la superació d'una esportista, tot en una sola persona!
Tots hauríem de deixar de comparar-nos amb les altres persones, perquè fins i tot les persones que tu consideres més perfectes es veuen un munt de defectes. Quina és la solució? ACCEPTAR que no som perfectes i ESTIMAR-NOS! Mimar-nos i cuidar-nos.
Si continues tenint ganes de cuidar-te una mica més (crec que ja ho estàs fent) que sigui per millorar en salut! Parla amb els teus pares i busqueu un especialista en alimentació i nutrició que t'indiqui algunes pautes adequades a la teva vida diària i al teu estil de vida.
Una abraçada molt gran!
www.consultajove.cat