Sobrepés :(
Hola Sara !! Avuí he fet 14 anys i estic una miqueta preocupada . Peso 59-60 i medeixo 1´59 :& . El 25 de septembre tinc visita dels 14 al pediatra i bueno ... em dirà que tinc sobrepés i els meus pares pobrets que son molt patidors es preocuparan . El cas es que també em porta una endocrina per un tema de q tinc els noduls noseque i em va dir q si engordava a saco i sem queien els cabells q anes que segurament patiria de tiroides COM TOTA LA MEVA FAMILIA
Sara Bujalance

Hola mariaaaa! No t'amoïnis pel pes en sí, el que és realment important és que tu et trobis bé per dintre i per fora. Si et trobessin un problema a les tiroides no pateixis, avui dia els metges ho tenen molt per la mà i et donarien un tractament per a que et trobessis bé i evitar caigudes de cabell o baixades/pujades de pes. No tinguis por ni de l'endocrí ni del pediatra. Tots dos són metges i faran tot el possible per aconseguir que tinguis una bona salut, un pes saludable i que et trobis bé. Pel que fa als pares, pensa que són patidors de forma natural! (els pares sempre són una mica patidors i una mica pesadets), així que no t'amoïnis, encara que es puguin preocupar per la teva salut, que és normal, es quedaran tranquils de saber que els metges us ajuden i de que tu estàs bé. Molts petons!!