Dubte i consulta, contesteu aviat:)
Hola:) Resulta que sóc noia i tinc 18 anys i bueno el que em passa és que no se si realment per la meva edat tinc el pes que hauria de tenir, ja que la gent em diu que mengi més i que m'haig d'esforçar i tot això. Però és que arriba un punt que no se si ho fan i ho diuen per fastidiar i s'aprofiten de la situació (de que em veuen prima..) Jo faig 1'68 o un pel més i peso 48'5kg. I em veig normal i bé tal i com estic. Podria pujar fins a 50kg però em fa por tot això de pujar de pes perquè casi sempre la gent busca perdre i els hi costa molt i no voldria haver de passar pel mateix, per això no vull engreixar d'entrada.
Aleshores la consulta meva és si realment tenen raó els que em diuen que hauria de pujar perquè diuen que estic excessivament prima.
pd: En 2 mesos he baixat 7kg i trobo que s'em està anant de les mans, em farieu un gran favor si m'ajudessiu perquè estic una mica perduda. Mooltes gràciies!
Sara Bujalance

Hola Fiiona! La veritat és que sí, el teu pes és molt baix i això és perillós per a la teva salut. I més tenint en compte que has baixat 7 quilos en 2 mesos!. A més, sembla que la por a guanyar pes és excessiva perquè no hauries de tenir por de posar-te en 50 quilos (encara seria un pes baix per a tu). El pitjor de l'obsessió pel pes és que pot arribar a fer-te mal física i mentalment, sobretot a nivell psicològic. Quan la gent s'obsessiona amb el pes pot trobar-se realment malament, fins al punt de necessitar tractament psicològic. Per evitar que et passi això parla amb els pares sobre el que t'està passant. Sé que costa fer-ho, però és la única manera d'evitar un problema gros. També pots trucar-nos a Fundació Imate i Autoestima : 93 454 91 09. Molts petons!!