NO AGUANTO MÉS
ja ús he fet alguna altre consulta sobre això però MAI m'heu respòs. Estic en una depressió constant i ja fa quatre anys que estic així. Això comença a ser insuportable.me intentat suïcidar algun cop però no ha donat resultat.El que em passa és que la meva vida des de que vaig nàixer ha estat plena de complicacions, i la meva tia i la meva avia han mort de càncer, el meu germà va estar apunt de morir en un accident, no tinc avis, amb els meus pares no hi tinc gaire bon rollo...
lo pitjor de tot és que el meu somni és patir càncer tan se men fa viure o morir jo el que vui és tenir-ne.
Elena Crespi

Hola anonim <3
Primer de tot, disculpar-no si hem respost tard a alguna pregunta però ara et podem assegurar que, a no ser que hi hagi hagut algun error, totes les consultes tenen resposta. Per tant, possiblement ja t'hem contestat.
Ens expliques una situació molt dura, és per això que per sortir endavant has de reunir moltes i moltes forces.
Com que el que ha passat no ho podem canviar, només ens queda una opció: MIRAR ENDAVANT.
Com t'agradaria que fos el teu futur? què t'agradaria aconseguir?
Dibuixa una mapa on vegis on vols arribar i busca quines petites coses pots fer per aconseguir-ho... petites coses, no coses molt grans, mica en mica s'arriba al destí que vols.
I comença a fer alguna d'aquestes coses que et pot portar cap al futur que vols.
Pensa que ha de ser un futur realista, que et faci somriure una mica i que creguis que és el que et podria començar a aportar felicitat.
Potser hauries de començar a pensar en canviar de somni...
Però només pots començar el canvi tu! tingue-ho present!
Una abraçada i t'envio molta energia!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat