Amor
No sé ben bé si aquesta consulta pertany a sexualitat o psicologia per tant l'escric als dos apartats:)
El cas és que jo tinc dues millors amigues les quals me les estimo molt. Però crec que m'està començant a agradar una d'elles, em treu un somriure pel simple fet de parlar-me o dir que m'estima. Si no em contesta em poso nerviosa, encara que se que no em contesta perque no pot. Tot això només em passa amb ella. Està molt clar que a ella li agraden els nois. M'està començant a agradar? Si m'agrada que faig no vull perdre la seva amistat per res del món. Sóc lesbiana?
Contesteu si us plau:*
Adolescents sou els millors!
Elena Crespi

Hola!
A veure què et diuen les meves companyes de sexualitat però, en principi, et diria que no t'agobiessis.
No cal que ara mateix sàpigues si ets lesbiana o no.
Primer de tot perquè el que descrius també pot ser per una amistat. Si fossis lesbiana, a part de somriure quan saps coses d'ella i tenir ganes de saber d'ella, t'excitaries sexualment i estaries enamorada i t'imaginaries com seria formar una relació de parella amb ella.
I potser tot això t'ho has plantejat perquè tens molts dubtes i el cap et dóna voltes... però, de moment, et diria que esperis a veure com evolucionen els teus sentiments...
Amb aquestes coses no es pot córrer!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat