tdr psicologia
Hola! Mireu, a mi i a una amiga ens agradaria fer el treball de recerca sobre algun tema relacionat amb psicogia i si pogues ser amb adolescents.. Volem que sigui un tema didàctic, ens agrada anorèxia i tot això però es que son molt típics... Ens podries donar alguna idea d'algun tema aixi? o si més no aconcellar-nos cap a quina banda podem tirar, o si es un tema bastant típic dons una manera diferent d'enfocar-lo?
T'agraÏriam moltisssssssim que ens ajudesis..perque com ja veus anem bastant perdudes.. MOLTS PETONS
Elena Crespi

Hola Maria16!
Doncs crec que et toca decidir, us toca decidir.
Nosaltres nos us podem dir de què fer el treball de recerca. A més, vosaltres ja veniu amb una idea: el tema de l'anorèxia. Jo vaig fer el meu treball (abans amb la secundària que hi havia abans de l'ESO i el Batxillerat) no hi havia treballd e recerca però hi havia un treball molt similar), també el vaig fer sobre anorèxia (i bulímia).
Per tant, em sembla una bona idea... hauríeu de pensar i trobar la manera de fer-lo on sigui clar i entenedor i una mica innovador.
Però recordeu que el més important és que estigui ben fet, que s'entengui i que sigui sobre quelcom que a vosaltres us motivi!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
@Tarongesenceres - Fbk: elenacrespipsico
www.interpersonal.cat