No em sento be amb el meu cos
Hola, tinc 15 anys per 16 y no em sento gens be amb el meu cos, medeixo 1'58 i peso entre 62 i 63 kg.Porto molt anys intentant perdre pes per tots el metods i no ho aconsegueixo de cap manera.Cada cop que em miro al mirall em sento malament amb el meu cos he arribat al punt de no voler sortir al carrer em costa molt sortir amb els amics perque mavergonyo del meu cos. Mes d'un cop nois han volgut quedar amb mi per tenir algo pero no puc perque em sento gorda i lletja.Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola Miriam! El que has de fer és aprendre a valorar-te positivament, acceptar-te tal i com ets i sentir-te digna de ser feliç i disfrutar de la vida. El teu pes ja està bé, així que el problema no està en el teu cos, sinó en com et mires tu a tu mateixa. Fes-te una llista amb les coses que t'agraden de tu (si cal demana ajuda a amics i familia), pensa que tothom té dret a ser feliç i estimar-se tingui el cos que tingui, així que indenpendentment de com és el teu cos tens dret a ser feliç, que cap obsessió pel pes t'ho impedeixi!. I per assegurar-te un bon pes només cal que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fes esport habitualment (uns 3 cops per setmana). Motls petons!!