Amor? 2
Hola, l'altre dia vaig escriure una consulta i volia agrair la resposta ja que m'ha tranquilitzat.
Però m'agradaria explicar i demanar consell sobre els avanços en aquesta relació, per dir-ho d'alguna manera.
vaig esperar una setmana a que el noi que m'agrada em contestes, al veure q no ho feia vaig enviar-li jo una misatge, que de manera inesperada em va contestar als pocs minuts. vaig continuar amb la conversa però ell va deixar d'escriure'm. Per què? no entenc el seu comportament.
sisplau necessito ajuda, aquest noi m'agrada molt i no se que pensar
gràcies
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Me n'alegro molt que et tranquil·litzés la resposta!
Ostres, no sé què dir-te. És possible que et deixés de contestar per algun motiu en concret, però també que no estigui interessat en tu. Estigues atenta alguns dies, si ell t'obre, o si s'interessa per tu i les coses que fas...
Si veus que no et dóna conversa... potser hauràs de començar a plantejar-te si realment vols estar pendent d'una persona que no mostra interès en tu. Sé que és dur, però ens hem de fer respectar com a persones i no quedar-nos atrapats en una "relació" on només aportes tu.
Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat