esmorzar
Hola!
Fa uns mesos em vaig desmaiar al mig de la classe. La doctora em va dir que la regla i els nervis n'havien estat la causa. I és que sempre que tinc la regla em noto sense cap força i necessito menjar cada hora. El problema es que des d'aquell dia, que quan em llevo al mati, no se què esmorzar perque penso que serà poc menjar i em desmaiaré, etc. I el problema cada vegada s'ha anat fent mes gros fins el punt de que quan m'estic preparant l'esmorzar em venen ganes de vomitar dels nervis i esmorzo molt poc.
Què puc fer?
Sara Bujalance

Hola gigi! El que has de fer és relaxar-te, pensa que pel fer de posar-te nerviosa no sortiran millor les coses! Per esmorzar bé és molt important que dormis bé. Si no has dormit prou el cos està "despitat" i no rep l'esmorzar tant bé. A l'hora d'esmorzar seu a taula i pren-te el temps que necessitis. Menja coses senzilles, com unes torrades de pa amb una miqueta de formatge o pernil dolç, un suc de taronja natural, o uns cereals amb llet... I si ho vomites, al cap d'una estona intenta menjar alguna cosa. De totes maneres, si això et passa sovint és necessari que vagis al metge per descartar coses com gastroenteritis o algun tema de l'estómac. Molts petons!!