IMPORTANT!!! Friendzoned...
Hola adolescents!! Sóc una noia de 14 anys amb molts dubtes... per on començar.. a veure, una de les coses més importants és la friendzone... tots els tios em veuen només com a amiga, però TOTS, no sóc lletja, però com a amics parlem i em van dir que no estava allò que es diu "bona", ja sigui perquè soc més plana que una taula o pel que sigui...la cosa és que per ser només amiga estan bastant al damunt.Creieu que algun dia em veuran per fi com alguna cosa més? Ah i l'altra és que per culpa d'això no he tingut mai nòvio, ni tan sols m'he liat :c ...i la veritat és que en tindria ganes i casi totes les meves amigues s'han liat alguna vegada.. i la cosa és que no soc gens llançada, per tant tot dificulta les coses, només trobo que pegues.. que n'opineu?? (si us plau no hu publiqueu que em faria força vergonya:) ) PETOONS A TOTS!
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Sé que sona a tòpic i que ho deus haver sentit milers de vegades, però és veritat: tot arribarà, no tinguis pressa. Que els nois et tinguin confiança i parlin amb tu, és bona senyal! Vol dir que se senten a gust amb la teva manera de ser i que els interessen les coses que et passen. És possible que per alguns siguis només una amiga, però estic segura que per altres, no, potser perquè tampoc s'atreveixen.
Que als 14 anys no hagis tingut cap nòvio, és una cosa normalíssima. Suposo que vas veure l'enquesta que es va publicar, oi?
Jo et diria que no t'atabaléssis amb aquest tema, tu disfruta d'aquesta etapa, surt amb les teves amigues, rieu moltíssim i conserva els amics. Quan una persona està feliç, ho encomana als altres i els atreu, així que... a disfrutar!!
Una abraçada
www.consultajove.cat