+18
Hola, sóc una noia de 15 anys i estic pilladissima per un noi 9 anys més gran que jo, el cas és que ens anem veient sempre perquè coincidim al parc però crec que ja s'està adonant que m'agrada, a part de que em poso molt mona quan se que vaig a veure'l.
Però l'altre dia ens vam veure i se'n va anar com si res, ni em va saludar (i m'havia vist) i no sé que fer, però no vull oblidar-ho, totes les meves amigues diuen que l'oblidi però es que a part de no voler tampoc puc, el veig cada dia.
A veure si podries donar-me un altre consell que no sigui el d'oblidar.
I finalment, no l'hi diré que m'agrada perquè jo sóc menor d'edat i el ja és +18 i no l'hi diré perquè quedaré com una nena petita i ximple.
Espero que em puguis ajudar i gràcies per preocupar-te del meu "problema".
InterPersonal

Hola Danoniino,
Doncs si no vols oblidar-lo, però tampoc vols dir-li que t'agrada.... jo no sé massa què dir-te, la veritat.
És possible que aquesta diferència d'edat ara sigui molt evident i tampoc sabem si li agrades a ell. Potser podries intentar alguna aproximació, com agregar-lo al facebook, per exemple, per conèixer-lo una miqueta més i anar veient si us enteneu o no, si a tu t'agrada com és, i si li agrades a ell.
Un cop sàpigues, primer de tot, si t'agrada o no, i si tu li agrades a ell, potser podràs actuar. Si ell no està interessat en tu, serà moment de començar a passar pàgina, i si pel contrari us enteneu bé... doncs endavant!
El que està clar és que no et pots quedar en aquesta situació molt de temps, cal que facis algun pas, així que molts ànims!!
Laia Sala
www.interpersonal.cat
www.consultajove.cat