Ajuda! La meva millo amiga sa intentat tallar!
Hola! La meva millor amiga sa intentat tallar y diu que es vol suicidar, diu que es perque odia tot el seu cos, y perque no esta be amb les amiges, no lestiman tan com ella, perque passan della, y tenen molts problemes, yo le dit que es calmi que no passa res que son barralles, Que faic?
InterPersonal

Hola Perpiii2
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Ostres! Quina situació! Està molt bé com has reaccionat intentant calmar-la i relativitzant la situació. Ara ho veu molt greu però d'aquí uns dies podrà veure-ho amb perspectiva i segurament canviarà la seva concepció.
De totes maneres, si veus que hi ha probabilitats que torni a lesionar-se d'aquesta manera, ho has de dir! Si coneixes als seus pares, explica'ls-hi, però si se't fa massa gros, parla amb algun adult de confiança, com poden ser els teus pares, algun parent o el tutor de classe. Ells t'ajudaran a portar la situació. Tu sola no et pots fer càrrec d'això. Aquí cal que hi intervingui un adult. Sé que potser et sentiràs que traeixes la seva confiança, però creu-me: parlant amb algú l'estàs ajudant. I les amigues hi són per això, oi? Doncs fes de bona amiga, encara que primer s'enfadi, acabarà agraïnt-te aquest gest.
Molts ànims!
www.consultajove.cat