Em liare ?
Hola, fa uns quants dies que estic donant-hi voltes a aquest ema, i el vull comentar amb vosaltres. Amb el grup de amics que vaig sempre ells ja s'han liat a diferència de jo, que encara no ho he fet, tot i tenir 15 anys, a punt de fer-ne 16. A vegades em sento apartat del grup, perquè ells gairebé sempre estan parlant del tema: que si em vaig liar amb aquesta la setmana passada, que si avui he quedat amb aquesta, etc. I ja començo a sentir-me molest. Li vaig explicar això al meu millor amic, i em va dir que no em preocupés, que ja m'arribaria el moment, perquè sent un tio com sóc tindria una tia de puta mare. Ja ser que alguna hora o altra m'arribarà el moment, però i si no m'arriba ??? I si totes les noies creuen que sóc lleig ?? La veritat és que no sóc ni alt, ni ros i ni tinc els ulls blaus, sóc tot el contrari. I per acabar-ho de rematar sóc una mica tímid.
Necessito que m'ajudeu a resoldre aquest dubte. Gràcies
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per la consulta.
Ui ui ui.... que vas molt enllà. Primer de tot deixem de parlar de MAI ni SEMPRE, entesos? Que a la teva edat no t'hagis fet un petó amb una noia, no és cap problema! És veritat que cadascú té el seu ritme i, encara que sembli un tòpic, quan no te n'adonis ja t'estaràs fent un petó, n'estic segura!
Si el teu amic et veu com un "bon partit" estic seguríssima que ho ets! Dius que no ets alt, ni ros, ni amb els ulls blaus. Que potser només tenen parella aquest prototip de nois? De veritat et creus això? Hi ha moltes noies que els agraden els nois morenos, d'altres els prefereixen primets, algunes altres que els sobrin alguns quilets, amb els cabells llargs, o curts ... les possibilitats són infinites!
També et diré que a algunes noies els semblen molt sexis els nois tímids... així que no et preocupis, ;)
Espero haver-te ajudat una miqueta,
Una abraçada
www.consultajove.cat