Perdre l'amistat ?
Bones, ja fa unes setmanes un amic meu es va liar amb una noia la qual jo estava tontejan. Ell em va dir que què passaria si un amic meu li tires la canya a la noia que jo li estava tiran, i naturalment li vaig dir que m'emprenyaria molt, i tot seguit em va dir: si no li tires tu li tirare jo la canya jajajaj. En aquell moment jo ja em vaig empipar, perquè unes setmanes abans m'havia dit que no voldria res amb ella, que aquella noia era per mi. Al cap de unes setmanes, m'en vaig enterar que ells dos havien quedat a soles, per la festa major. Aquest amic anava amb la intenció de liarse amb ella, però ella no n'estava gaire convençuda. El resultat va ser que el final es van liar, i que aquest amic meu, que anteriorment m'havia dit que no voldria res amb ella, m'havia traicionat. Ara ve la meva pregunta: hauria de estar emprenyat amb ell ??? o hauria de passar pàgina ???
Ajudeume sisplau, necessito saber la resposta. També voldria afegir que aquest amic meu es un putero, que cada noia que coneix li tira la canya i tot seguit es vol liar amb ella. Més que putero és un llepaculs. Per això també em va emprenyar que per algun cop que alguna noia es fixa amb mi i jo crec que tinc possibilitats amb ella, ell me la treu.
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc com et sents, no és gens agradable sentir-se traït per un amic. Em demanes què has de fer amb aquest teu amics, si enfadar-te o passar pàgina. Jo no puc dir-te com t'has de comportar i crec que tu mateix tens la resposta.
Per com escrius noto que estàs una mica fart del seu comportament amb les noies i que t'ha molestat moltíssim la seva traïció. Tens tot el dret a enfadar-te i sentir ràbia. Ara bé, pots intentar parlar amb ell i explicar-li que no t'ha agradat gens el que ha fet i que durant un temps és possible que estiguis dolgut. Crec que és bo per tu i per ell que li expliquis com t'has sentit. Llavors ja veurem com reacciona ell, però tu almenys seràs sincer!
Pel que fa a la noia... has de decidir què fer. Si vols continuar parlant amb ella i conèixer-la bé. O si pel contrari, et fa massa mal i prefereixes tancar-ho aquí. Cadascú s'ha de conèixer a un mateix, i saber com t'afectarà cada situació. A partir d'aquí hauràs de prendre una decisió...
Molts ànims!
www.consultajove.cat