em vull morir
Hola, desde fa ja temps no tinc ganes de viure perque un dia estant de festa vaig mantenir relacions sexuals amb un noi que no el coneixia i em vaig quedar embarassada amb nomes 15 anys no se que fer estic pensant en suicidarme no veig una altre sortida. Ajuda'm siusplau, Gracies.
Elena Crespi

Hola markus, veig que tot i que esculls un nom de noi, ets una noia.
No sé quant de temps ha passat des que et va passar tot això ic om ha evolucionat tot.
Però una cosa que t'hagi passat a la vida no ha de fer que no vegis sortida i vulguis suicidar-te. Entenc que la situació que vius és molt complicada per això és molt important que busquis ajuda:
-Comenta als teus pares, encara que sigui d'allò més difícil, com et sents i què estàs vivint
-Ves a la Tarda jove del CAP que tinguis més a prop de casa perquè t'orientin
Busca ajuda, no et rendeixis.
Tothom pot passar pel que estàs passant tu. Som persones i tots podem equivocar-nos o sentir que hem fet quelcom malament.
Per això et recomano que busquis ajuda, sobretot.
I sempre que necessitis parlar, aquí estem nosaltres.
NO deixis de buscar ajuda per ensortir-te'n d'aquesta situació!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat