mals d'amor
Hola, sóc una noia de 17 anys, a principis d'any vaig començar una relació amb un noi dos anys més gran que jo. Pensàvem que no ens aniria bé a causa dels 100 quilòmetres de distància que ens separaven, però convençuts de què volíem estar junts va ser possible veurens bastant. La relació al cap de quatre mesos va tenir altibaixos, i ho vam deixar. Ara parlem cada dia i ell diu que m'estima, però no es veu amb cor de començar una relació de nou per la feina que li vindrà el curs que ve. Diu que no podrà entregar el 100%. jo se que ens en podrem seguir endavant. L'estimo moltíssim i el necessito a la meva vida. M'agradaria que em dolguéssiu consell per poder recuperar-lo.
Elena Crespi

Hola teenparadise! (i companya de comarca!)
Doncs hi ha un petit problema: heu de voler tots dos el mateix per poder estar junts.
El que et recomano és que li comentis com et sents i que creus que podeu tirar endavant... però si ell creu que realment no pot... malauradament li hauràs de respectar ja que no podem obligar a ningúa estar amb nosaltres si no vol.
NO hi ha trucs per assegurar que algú tornarà a estar amb nosaltres. Potser comença el curs, seguiu parlant i s'adona que podeu estar junts... o potser no... has d'estar preparada per tot.
Sigues valenta, comenta-li com et sents i a veure com evolucionen les coses!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat